FAQ - Nejčastější dotazy

29. 6. 2023

Sdělení

Otázka: Mám avízo od kurýra, že můj balík byl doručen, ale balík není v systému, co s tím?

 

Odpověď: 

 

PL – Balíky se sbírají ráno cestou do žitavské kanceláře, tudíž některé balíky se sbírají až 2 dny zpětně. Někdy se v Polsku stane,že balík se na naší adrese objeví až další den po obdržení avíza.

DE – v úterý a čtvrtek máme zavřeno, takže balíky do systému zádáme následující den.

Pokud i tak nemáte delší dobu informaci o doručení, napište nám číslo balíku, mohlo se stát,že odesílatel na balík nenapsal vaše jméno nebo ID a my nevíme, komu balík patří!

 

Otázka: Jak má vypadat správně vyplněná adresa? 

 

Odpověď: 

 

Správné varianty jsou:

TRILOXXBOXX 1111 PEPA NOVÁK – DE adresa

TRILOXXBOXX 1111 – DE adresa

TRILOXXBOXX PEPA NOVÁK – DE adresa

 

ANETA TWORKOWSKA  – TRILOXXBOXX 1111 PEPA NOVÁK  – PL adresa

ANETA TWORKOWSKA – TRILOXXBOXX 1111 – PL adresa

ANETA TWORKOWSKA- TRILOXXBOXX PEPA NOVÁK – PL adresa


Poznámka: Polská adresa je pouze sběrným místem a není možné si na této adrese balíky vyzvednout! Vyzvednutí možné po domluvě pouze v Žitavě. Děkujeme za pochopení! 

 

Tyto webové stránky používají cookies, aby vám zajistili ty nejlepší vlastnosti všech našich webových stránek.