Naše služba Vám poskytne poštovní adresu v Německu a Polsku, do které si můžete objednat zboží ze zahraničních internetových obchodů. Zboží Vám následně přepošleme, uskladníme nebo připravíme k osobnímu odběru.
Triloxx s.r.o.
Hejnická 4022
46401 Frýdlant,
Česká republika
IČ 28700503, DIČ CZ28700503
Identifikační údaje zákazníka jsou uvedeny v elektronickém formuláři/zákaznické zóně. Zákazník při registraci souhlasí s obchodními podmínkami.
V případě podstatného porušení této smlouvy má smluvní strana právo jednostranně odstoupit od smlouvy. Takové odstoupení je účinné okamžikem doručení písemného odstoupení od smlouvy druhé straně.
Za podstatné porušení této smlouvy se považuje zejména
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Při převzetí poškozené zásilky je nutné vyplnit s řidičem kurýrní služby Zápis o škodě a poté zahájit reklamační řízení. Při přijetí zásilky, která obsahuje skryté škody, je nutné nejdéle do dvou pracovních dnů od doručení zásilky nahlásit škodu přepravci DPD. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Při převzetí poškozené zásilky je nutné vyplnit s řidičem kurýrní služby Zápis o škodě a poté zahájit reklamační řízení. Při přijetí zásilky, která obsahuje skryté škody, je nutné nejdéle do dvou pracovních dnů od doručení zásilky nahlásit škodu přepravci DPD. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Poskytovatel služby prohlašuje, že osobní údaje zákazníků jsou považovány za důvěrné, je s nimi nakládáno dle zákona č. 101/2000 Sb a nejsou poskytovány třetí osobě. Shromažďovány jsou osobní údaje v podobě jména, adresy, telefonu a e-mailového spojení. Úplné odstranění osobních záznamů zákazníka provádíme na požádání e-mailem nebo telefonicky.
Potřebujete poradit nebo více informací?
Zanechte nám prosím zde Váš telefonní kontakt a my se Vám brzy ozveme!
… nebo nás jednoduše kontaktujte na telefonním čísle: